کت و شلوار طوسی

خرید بک لینک
چند روز پیش، روز کتاب و کتاب خوانی بود. با توجه به آمار کاملا موثق تا الان به تعداد کتاب های چاپ شده در کشور، روش مطالعه کردن داریم. از روش های استاندارد بین المللی ISO-9001 گرفته تا انواع روش های ابداعی. در کنار انواع روش های مطالعه، انواع اهداف مطالعه هم هستند. اهدافی که حتی به عقل جن هم نمیرسند. از اجبار امتحانات گرفته تا چشم و هم چشمی و دید زدن در کتابخانه. به طور کلی مطالعه گر ها به چند گونه تقسیم میشوند. گروه اول توانایی منحصر به فردی دارند. آنها در کمال شگفتی میتوانند در حین مطالعه از هندزفری استفاده کنند. به این صورت که در حال مطالعه درس تحلیل سازه ها هستند و هم زمان به آهنگ مورد علاقه خود مثل «باریکلا شعبون کدخدا» گوش میدهند. در صورت استفاده از این روش ممکن است هنگام امتحان دادن فرد به کنسرت موسیقی علی گرایلی برود. گونه دوم سرعت خیلی بالایی در مطالعه دارند. ۲ یا ۳ صفحه در ساعت. آن هم برای طبیعی تر شدن ژست مطالعه. آن ها از پشت سر کاملا مثل یک مطالعه گر واقعی هستند. اما نزدیک تر که بروید با یک شئ آشنا در دستانشان مواجه میشوید. بله، آنها تنها برای استفاده از اینترنت مطالعه کت و شلوار طوسی...

ما را در سایت کت و شلوار طوسی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: يکشنبه 28 آذر 1395 ساعت: 21:44

و من اینجا تنهام
بین آدمهایی که براشان ،حکم دلقک دارم
و کسی حق غم به دلقک ها ندهد
خنده بر لب دوختم و به آن کوک زدم
در دلم میگریم
تار های صوتیم داد زنند
همه فریاد زنند
در خم و پیچ گلو همه برخورد کنند
یکدگر خرد کنند
ایست!!حرکت نکنید
ناله ی دلقک ها ،شعله باران است
هیس ساکت باشید
گریه ام میخندد...
.
.
.
پلنگ صورتی: خب از امشب یه نویسنده عزیز افتخار دادن که از آثارشون اینجا استفاده بشه. پلنگ ارغوانی :)
باشد که پلنگ صورتی دات بلاگ دات آی آر هم پربار بشود... :)
کت و شلوار طوسی...

ما را در سایت کت و شلوار طوسی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: يکشنبه 28 آذر 1395 ساعت: 21:44

تنها سکه ی عرق کرده در مشتم را میفشارم و برای رسیدن به تاکسی در حال پر شدن از مسافرین عجول به قدم هایم سرعت میبخشم.دستم که به دستگیره میرسد نفس حبس شده ام را آزاد میکنم و سرم را به پشتی صندلی تکیه میدهم.ساعتی پیش اتفاقات مهمی رخ داد.مهم تر از هرروز ساعت شش بعد از ظهر همیشگی.و حتی مهمتر از هر بار رفتن به سینما...اصلا موضوع فیلم چه بود؟از تمام چند ساعت گذشته فقط دو دقیقه ی آخرش جلوی چشمم شیرجه میزند و من آرام آرام مشت گره کرده ام را باز میکنم.مهم ترین تصمیم زندگیم را تنها یک سکه ی عرق کرده رقم زد ...._شیر یا خط؟_سر چی؟_سر بودنت تو زندگیم.چشم های مردد من و مردمک قاطع چشم هایش..لب به دندان گرفتن و صدایی که از عمق وجودم میگفت شیر..سکه درحال چرخش و فرود آمدنش پشت دست های سهم من...نفهمیدم شیر بود یا خط فقط داغی چیزی روی پلک های بسته ام به من فهماند که شیر یا خط قشنگ ترین ریسک زندگی من بود. کت و شلوار طوسی...

ما را در سایت کت و شلوار طوسی دنبال می‌کنید

برچسب: سکه,سکه بهار آزادی,سکه پارسیان, نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: يکشنبه 28 آذر 1395 ساعت: 21:44

مثل صفر قبل عدد میمانم بدون تو.تو که پشتم باشی معنا می یابم.تو که باشی دیگر دلم از زمینو زمان نمیگیرد،تو که باشی دیگر بغضم را داد نمیکشم سر احساسم،تو که باشی کلمات به رقص درنمی ایند تا به رخ بکشند وسعت نبودنت را،تو که باشی نشانشان میدهم با کی طرفند،اصلا ولش کن تو فقط باش!
کت و شلوار طوسی...

ما را در سایت کت و شلوار طوسی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: يکشنبه 28 آذر 1395 ساعت: 21:44

صفحه بندی